B2C Portal

Portal Kasica Brojalica

B2B Portal

Portal za dobavljače

Kasica Brojalica

  • Gomex Kontakt telefon0800 100 123

  • GOMEX Facebook

    GOMEX Instagram

Porodični Magazin

Porodični Magazin

Porodični magazin 19/2021 - Kolumna

autor: Goran Kovačević | 23.09.2021

Dragi naši,

Prošlog puta sam pisao o ekologiji kao aktuelnom pitanju na koje moramo dati strateški promišljen odgovor, potkrepljen dugoročnim planom kojie će se sprovoditi generacijama. To je državni posao.

Danas bih rekao nekoliko reči o tome šta mi, kao trgovački lanac radimo kako bi dali svoj doprinos, pre svega zdravoj ishrani naših građana.

U Gomex dnevno uđe stotinjak hiljada kupaca koji uglavnom kupuju hranu i zato je naš akcenat dat na kontrolu bezbednosti prehrambenih proizvoda. S obzirom na mnoge organizacione probleme, od nedostatka radne snage uopšte, kvalitetnih mesara posebno, do nedostatka prostora, opredelili smo se da prodajemo samo zapakovano sveže meso. Uložili smo preko 1,5 miliona evra u automatizovani pogon kako bi na najmanju moguću meru smanjili kontakt sa svežim proizvodima. Svakog jutra oko pet sati u naš pogon dolazi sveže meso, odmah se pakuje i istog dana transportuje do mesta prodaje. Na kraju radnog dana u našim pogonima za pakovanje ne ostaje ni komadić mesa i tako svakog dana. 

Osnovali smo posebnu službu koja kontroliše bezbednost i kvalitet hrane. Tih desetak kolega su svakog dana na terenu i pregledaju poslovanje svake prodavnice. Proveravaju temperature frižidera, rokove trajanja proizvoda, čistoću objekta, poštovanje anticovid mera.... Za naše poslovođe oni su strožiji kontrolori od bilo kog državnog inspektora. Nije to bez razloga. Nama je od vitalne važnosti da se ne desi nikaka incident u kom bi naši kupci imali problema sa hranom. To bi moglo imati teške posledice po poslovaje cele kompanije. 

Nije sve idealno i tih desetak ljudi ne može obaviti stoprocentu kontrolu svih rizičnih tačaka, dešavaju se propusti, srećom manjeg obima, ali sistem sve više napreduje što se vidi iz značajno smanjenog broja reklamacija potrošača. Od ukupnog broja reklamacija, samo je oko 2% vezano za ispravnost ili kvalitet proizvoda, dok je broj reklamacija vezanih za neljubazno ponašanje prodavaca preko 80%. 

Sva hrana u svežem stanju se prevozi u kamionima hladnjačama koje su proseku stare nešto preko 3 godine i zato možemo garantovati da će i po najvećoj vrućini proizvodi biti dostavljeni bezbedno u svaki objekat.

Sve to puno košta i mnogi trgovci pokušavaju da izbegnu deo tih troškova. Mi iskreno verujemo da je naša poslovna budućnost uslovljena poverenjem potrošača koje možemo zadobiti samo ako im garantujemo snabdevanje zdravom i bezbednom hranom. 

Probajte proizvode koje pakujemo pod našim imenom kao što su Graničar, 1/1 ili Argo. Tu će svako pronaći nešto za svoj džep, ali ne nauštrb kvaliteta i bezbednosti. Pročitajte deklaracije na našim Graničar proizvodima koje proizvodimo u premijum kvalitetu i na osnovu originalnih receptura i videćete da tu ne postoji ništa osim prirodnih sastojaka.

Ponavljam, nismo idealni, greške se dešavaju, ali smo beskompromisno opredeljeni da čuvamo vaše, poverenje i zdravlje vaše porodice. To nije samo parola, to je i naš vrhunski ekonomski interes. Mi živimo od zadovoljnih mušterija koji nam se vraćaju, a ne jednom prevarenih i nikad više viđenih potrošača.