B2C Portal

Portal Kasica Brojalica

B2B Portal

Portal za dobavljače

Kasica Brojalica

  • Gomex Kontakt telefon0800 100 123

  • GOMEX Facebook

    GOMEX Instagram

Porodični Magazin

Porodični Magazin

HIGIJENA ZA CELU PORODICU

autor: Gomex | 14.11.2017
HIGIJENA ZA CELU PORODICU

Danas na našem tržištu postoji čitavo obilje proizvođača i vrsta vlažnih maramica - od onih za bebe, za lice, skidanje šminke, intimnu negu, do onih koje služe za brisanje monitora na računarima i sočiva na fotoaparatima.

Sve češće, osim nege i čišćenja kože, vlažne maramice se proizvode i sa još nekim dodatnim svojstvima.

Vlažne maramice su napravljene delom od čvrstog materijala, a delom od vlažnih agenasa. Tečni deo se može bazirati na vodi, etanolu ili ulju.

Na današnjem tržištu najviše su zastupljeni proizvodi koji sadrže oko 90 do 98 odsto vode. Ovi proizvodi mogu sadržati i druge supstance koje pomažu hidrataciji kože i čine maramicu efikasnijom. Vlažni agens pomaže glavnoj nameni ovih maramica, a to je čišćenje kože.

Tečnost, takođe, ima i ulogu nosača aktivnih supstanci kao što su mirisi, biljni ekstrakti i ovlaživači.

Vlažne maramice su u poslednjih deset godina postale višenamenske, delom zbog novih tkanina koje se koriste kao čvrsta baza, a najviše zbog novih formulacija za tečni deo.

Količina aktivne tečnosti koja se prenese na kožu može se kontrolisati, ali nikad ne može da se prenese 100 odsto kao kod krema i losiona, niti može biti manja od jedan odsto, kao kod nekih sredstava za čišćenje. Korektna procena bi bila negde između odnosno da će dobar deo biti prenesen na kožu, ali će isto tako i dobar deo ostati na maramici.

Veliki potrošači vlažnih maramica su bebe, odnosno njihovi roditelji. Baby vlažne maramice su jedan od proizvoda za bebe i decu bez koga ne treba nigde kretati. Ne samo da su korisne za čišćenje intimnih delova tela beba pri menjanju pelena, već i za čišćenje lica posle bebinog obroka. Nekada su za čišćenje bebine kože mame upotrebljavale vodu, dok su za vreme provedeno izvan kuće potapale ubruse u vodu i pakovale ih u kutije. Kompanije koje su budno pratile potrebe potrošača i uvidele potencijal ovog, do tada nerazvijenog, tržišta pružile su roditeljima mnogo lakši i funkcionalniji pristup za negu bebine kože, kako kod kuće tako i u svim prilikama van kuće. Danas, nova pakovanja, veličine i formulacije za baby maramice su u konstantnom razvoju.